"Мнемотаблиці – мовленнєві помічниці"

«Мнемотаблиці – мовленнєві помічниці» - так звучала тема чергового засідання логопедичного клубу, який відбувся 15 листопада 2017 року.

Розпочалося засідання з вправи «Кольоровий ланцюжок», у якій батьки розповідали про свою дитину за схемою яку бачили на екрані.

vytvjnfkbws 1

За допомогою презентації присутні ознайомилися з технологією засвоєння інформації,яка називається – мнемотехніка. А також дізналися про прийоми, напрямки та етапи роботи з мнемотаблицями.

 vytvjnfkbws 2

Поділивши учасників на дві команди, перейшли до практичної частини.

Команди «Жук» та «Мікс» активно вправлялися в умінні чітко зачитувати скоромовку при цьому відтворювати ритмічний малюнок музичними іграшками.

vytvjnfkbws 3              vytvjnfkbws 4

З цікавістю, команди вчилися створювати загадки за поданою мнемо таблицею.

Дорослі відчули себе дітьми і поринули у світ казок.

З отриманих картинок – символів викладали казки та переказували їх ланцюжком.

Під час незвичного прання присутні розвішували речі у певній послідовності та розучували вірш.

Чи завжди думки дорослого співпадають з думками дитини? Це і перевірили за допомогою вправи «Гостра страва», де батьки мали змогу через онлайн режим почути думки своєї дитини.

vytvjnfkbws 5

Захопливим завданням для команд стало створення власної мнемотаблиці до поданих оповідань.

На згадку про зустріч усі учасники отримали буклети і покидали залу у піднесеному настрою.

 

Автор : btamedia
Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom