Вік Чомучки

Чому важливо відповідати на дичячі запитання

dsrxjvexrf1 1

Дошкільний вік у контексті розвитку мислення можна назвати «віком запитань», оскільки в цей період діти постійно про щось запитують дорослих. У такий спосіб вони набувають нового досвіду, збагачують словниковий запас і, як наслідок, розвивають мислення. Будь-яку нову інформацію дитина може зіставляти з тією, що вже знає. Наявність запитань у дитини віком від трьох до семи років свідчить про розвиток її мислення і зародження інтелекту.

Важливо аби дорослі відповідали на всі запитання дитини й реагували на них адекватно.

Не можна карати дитину за її надмірну цікавість, емоційно реагувати на запитання щодо значення непристойних слів, сміятися, якщо дитина неправильно вимовляє те чи інше слово або недо­речно його вживає.

dsrxjvexrf1 1dsrxjvexrf1 1dsrxjvexrf1 1dsrxjvexrf1 1

Відповіді на запитання не мають бути відчіпними або занадто складними для сприймання дитини з огляду на її вік. Відповідати слід так, аби посилити її інтерес до поняття чи явища, яке її цікавить, спонукати ставити нові запитання й самостійно досліджувати тему надалі.

У книжках про виховання та на відповідних інтернет-сторінках можна знайти різні варіанти пояснень дітям тих чи тих явищ і понять. Це допоможе батькам підготуватися до розмови. Відповідати на складні запитання, які поза компетенцією дорослого, наприклад, про те, як влаштований механізм літака, про певні фізичні явища, можна за допомогою картинок, відео та спеціальної літератури. У такому разі дорослий має сказати дитині, що у визначений час — завтра ввечері, сьогодні після обіду тощо — «ми разом про це почитаємо». Якщо ж знань дорослого достатньо, аби пояснити певне явище, слід робити це максимально доступно, аби дитина не втратила інтерес до пізнання.

dsrxjvexrf1 2

Утім слід пам'ятати, що кожна дитина сприймає інформацію по-своєму. Якщо вона прагне дізнатися про щось детально — слід задовільнити її цікавість і надати відповідне роз'яснення. Запитання дитини щодо назв, причин і наслідків чогось свідчить про те,   що її цікавить ситуація, подія, явище, і вона намагається зрозуміти навколишню дійсність.

dsrxjvexrf1 3dsrxjvexrf1 3dsrxjvexrf1 3

Автор : btamedia
Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom