Як розвивати музичні здібності дитини?

plsylbnn155

Музика для малюка — чарівний світ радісних почуттів і пере­живань. Але цей світ лише тоді стане зрозумілим і близьким, коли в дитини будуть розвинені музичні здібності, й насамперед музич­ний слух та емоційна чутливість.

plsyjlbnnНа думку вчених, музичний розвиток починається дуже рано. Пригадайте, як сприймала музику ваша дитина, коли їй не було ще й року: маля прислухалося, усміхалося. Спершу ви спонукали дитину плескати в долоньки, розгойдувалися в такт музики, а дещо пізніше помітили, що вона й сама цього прагне. А як полюбляють малята дитячі пісеньки, мультфільми, у яких багато музики!

Розвиток музичних здібностей може здійснюватися в різнома­нітній діяльності, яку організує з дитиною дорослий: під час за­нять співами, ритмікою, танцями, слухання музики, гри на інстру­ментах.

Насамперед треба розвивати емоційну чутливість до музики, що починається з уміння сприймати харак­тер пісень та інструментальних п'єс. Для цього потрібна різнома­нітна музика: весела, сумна, повільна, швидка тощо. Усі діти зро­стають під колискову музику. Вона заспокоює, заколисує, створює приємні відчуття ніжності та спокою. Під мамин спів дитина заси­нає і, як правило, міцно спить.

Ось ви ввімкнули програвач. Подивіться, як поводиться дитина під час слухання музики: чи захоплена вона твором, який слухає? Про це можна судити за її позою, рухами, мімікою, жестами. Уже в дошкільні роки у дитини з'являються улюблені твори, вона охоче їх слухає, намагається наспівати. Дитину захоплює звучання влас­ного голосу чи музичного інструмента.vepbrfksreyfc74

Дитина 4—5 років може визначити жанр музичного твору. Можна запропонувати послухати декілька п'єс П. Чайковського: «Нова лялька» і «Хвороба ляльки» з «Дитячого альбому».

Детальніше...

Рухи, музика, слова – разом творять дива

На сучасному етапі розвитку дошкільної освіти музичне виховання потребує вагомих змін. Враховуючи цю потребу, в нашому дошкільному закладі завідуючою Бойко Н. П. та музичним керівником Тарасюк І.Р. була розроблена авторська методика «Грайлики».

Головний її принцип – будувати музичне виховання на ритмопластичній основі,  в поєднанні слів, музики та руху.

 Захоплення дітей таким музикуванням, їх бажання грати та співати є настільки сильним, що вони не помічають тієї великої навчальної роботи, яка проводиться з ними в процесі музикування.

Використовуючи елементи методики,  діти стають іншими, відкривають свої серця, перетворюються в чарівників, які розуміють мову вітру, квітів та вміють бачити музику.

Великим плюсом цієї методики є самостійне виготовлення інструментів для музикування. Діти шукають матеріали, підбирають дизайн, а також створюють саме такий звук, який вони уявили для цієї іграшки-інструменту.Тож пропоную вам познайомитися з  деякими з них.

hebqvepbrf 1hebqvepbrf 2hebqvepbrf 3hebqvepbrf 4

Детальніше...

Пізнаємо музичний світ разом

hjpdbnjr lbnbyb 1Довіряючи нам своїх дітей, батьки мріють бачити їх всебічно розвиненими, гармонійними особистостями. Ми, в свою чергу, шукаємо надзвичайно цікаві форми роботи з ними. Успіх у музичному вихованні – це розуміння інтересів і потреб дитини.

Своєю плідною працею та ідеями, з батьками дітей групи «Веселка», поділилася музичний керівник – Семенюк Наталія Павлівна. Вона познайомила гостей з авторською методикою «Грайлики», розроблену колективом закладу. Ідея цієї методики полягає в триєдності музики, слова та рухів.

Великий інтерес у батьків викликали іграшки, виготовлені власноруч: музична шумівка, музичний молоточок, маракас, музична парасолька, щипалочка, веселий ксилофон та ін.

hjpdbnjr lbnbyb 3hjpdbnjr lbnbyb 1hjpdbnjr lbnbyb 2

Детальніше...

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom