Рухи, музика, слова – разом творять дива

На сучасному етапі розвитку дошкільної освіти музичне виховання потребує вагомих змін. Враховуючи цю потребу, в нашому дошкільному закладі завідуючою Бойко Н. П. та музичним керівником Тарасюк І.Р. була розроблена авторська методика «Грайлики».

Головний її принцип – будувати музичне виховання на ритмопластичній основі,  в поєднанні слів, музики та руху.

 Захоплення дітей таким музикуванням, їх бажання грати та співати є настільки сильним, що вони не помічають тієї великої навчальної роботи, яка проводиться з ними в процесі музикування.

Використовуючи елементи методики,  діти стають іншими, відкривають свої серця, перетворюються в чарівників, які розуміють мову вітру, квітів та вміють бачити музику.

Великим плюсом цієї методики є самостійне виготовлення інструментів для музикування. Діти шукають матеріали, підбирають дизайн, а також створюють саме такий звук, який вони уявили для цієї іграшки-інструменту.Тож пропоную вам познайомитися з  деякими з них.

hebqvepbrf 1hebqvepbrf 2hebqvepbrf 3hebqvepbrf 4

Детальніше...

Пізнаємо музичний світ разом

hjpdbnjr lbnbyb 1Довіряючи нам своїх дітей, батьки мріють бачити їх всебічно розвиненими, гармонійними особистостями. Ми, в свою чергу, шукаємо надзвичайно цікаві форми роботи з ними. Успіх у музичному вихованні – це розуміння інтересів і потреб дитини.

Своєю плідною працею та ідеями, з батьками дітей групи «Веселка», поділилася музичний керівник – Семенюк Наталія Павлівна. Вона познайомила гостей з авторською методикою «Грайлики», розроблену колективом закладу. Ідея цієї методики полягає в триєдності музики, слова та рухів.

Великий інтерес у батьків викликали іграшки, виготовлені власноруч: музична шумівка, музичний молоточок, маракас, музична парасолька, щипалочка, веселий ксилофон та ін.

hjpdbnjr lbnbyb 3hjpdbnjr lbnbyb 1hjpdbnjr lbnbyb 2

Детальніше...

Виховуємо майбутніх артистів

Важливим завданням музичних керівників є не лише прищепити дитині любов до музичного мистецтва, а й навчити воло­діти артистичним мистецтвом, опанувати свої емоції, висту­пати на сцені пе­ред іншими дітьми, педагогами, батьками, на виставах - перед глядачами.

Проте не секрет, що часто у дітей виявляється страх публічного висту­пу. Це явище доволі поширене, не лише серед дітей, а й серед дорослих. Утім, дітям подолати цей страх набагато складніше.

Для того, щоб допомог­ти дитині подолати страх публічного виступу, для по­чатку важливо зрозуміти та усунути його причини. Основними причинами ди­тячого страху є:

■ потрапляння в не­знайому ситуацію;

■ надто високі очі­кування батьків щодо своєї дитини й вияв неза­доволення нею, що спри­чиняє низьку самооцінку дитини, її невпевненість у собі.

cnhfcwtyb 1

Детальніше...

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom