Виховуємо майбутніх артистів

Важливим завданням музичних керівників є не лише прищепити дитині любов до музичного мистецтва, а й навчити воло­діти артистичним мистецтвом, опанувати свої емоції, висту­пати на сцені пе­ред іншими дітьми, педагогами, батьками, на виставах - перед глядачами.

Проте не секрет, що часто у дітей виявляється страх публічного висту­пу. Це явище доволі поширене, не лише серед дітей, а й серед дорослих. Утім, дітям подолати цей страх набагато складніше.

Для того, щоб допомог­ти дитині подолати страх публічного виступу, для по­чатку важливо зрозуміти та усунути його причини. Основними причинами ди­тячого страху є:

■ потрапляння в не­знайому ситуацію;

■ надто високі очі­кування батьків щодо своєї дитини й вияв неза­доволення нею, що спри­чиняє низьку самооцінку дитини, її невпевненість у собі.

cnhfcwtyb 1

Детальніше...

Вплив різних видів музичної діяльності на духовно-моральний розвиток дітей

 

Залучення до музики одне з найцікавіших і радісних занять. Так як вона пов'язана з багатьма сферами людської діяльності. Вчити можна не тільки музику, але і через музику, особливо в ранньому віці.

Музикав сім'ї мистецтв займає особливе місце завдяки її безпосередньому комплексному впливу на людину. Багатовіковий досвід і спеціальні дослідження показали, щомузикавпливає і на психіку, і нафізіологію людини, вона може виконувати заспокійливу і збуджувальну функцію, викликати позитивні і негативніемоції.Саметому при всій розмаїтості напрямківроботисучасного виховання дітей, з великою наполегливістю стверджується теза про важливість музичного виховання всіх дітей без винятку, про його значення для розвитку загальних, психічних властивостей (мислення, уяви, уваги, пам'яті, волі), для виховання емоційної та душевної чуйності,  морально-естетичних потреб, ідеалів, тобто для формування всебічно розвиненої, гуманної  особистості.

Детальніше...

Заняття "Ознайомлення з кастаньєтою"

На базі дошкільного навчального закладу №16 було проведено методоб'єднання музичних керівників. Тема зустрічі: Впровадження методики «Грайлики» (розробленої на основі концепції К.Орфа), автором якої являється колектив дошкільного закладу №16.Гостям було продемонстровано домінантне заняття.

 

 

 

 

Увійшовши до музичного залу діти групи «Пізнайко» потрапили

до чудової квітучої галявини, повної різних несподіванок та цікавинок.

Детальніше...

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom