В гостях у логоказки

«В гостях у логоказки» - тема чергового засідання логопедичного клубу, який нещодавно відбувся в «Ялинці».

kjujrfprb1 1

Нетрадиційним початком став практичний показ з дітьми логоказок: «Чому зайчик захворів» та «Живі звуки».

kjujrfprb1 2

Детальніше...

У країні Звукляндії

«У країні Звукляндії» - так звучала тема чергового засідання логопедичного клубу для батьків.

Все розпочалося з оформлення індивідуальних бейджиків.

rke1 1

Далі вчителі – логопеди, Наталія Сергіївна та Леся Вікторівна, розкрили перед батьками причини та фактори, що сприяють виникненню мовленнєвих порушень у дітей.Висвітлили послідовність корекційної роботи по подоланню вад мовлення.

Детальніше...

Мовленнєві ігри по дорозі додому

Прогулянка — ідеальний час для спілкування. Ніхто не відволікає маму від дитини розмовами, не треба бігти на кухню, до пральної машини. Найближчі півгодини-годину ви нікуди не поспішаєте.

Пограйте з дитиною в ігри, які не вимагають ніяких пристосувань і матеріалів. Вони розширюють словниковий запас дитини, вчать її  висловлювати свої думки, міркувати і запам’ятовувати.

pol1

"Що буває…?"
Почніть гру словами: «М’яким може бути хліб, а ще подушка, а ще м’яким може бути …»

і почекайте, поки дитина придумає свій варіант.

Або так:

  • Що буває круглим?
  • Що буває гострим?
  • Що буває рідким?
  • Що буває довгим?
  • Що буває пухнастим?
  • Що буває твердим?
  • Що буває квадратним?
  • Що буває ароматним?

Детальніше...

Чому дитина мовчить?

vjdxbnm3Опанування мовлення залежить від багатьох факторів, і причини затримки мовленнєвого розвитку можуть бути різними. Спробую виділити найбільш типові.Один із важливих факторів, що обумовлюють затримку мовленнєвого розвитку,— цепорушення інтелекту.На що необхідно звернути увагу батькам? Дітям із порушенням інтелекту не тільки властиве затримання мовленнєвого розвитку, але й виражене порушення психічного і фізичного розвитку. Дитина починає значно пізніше тримати голівку, сидіти, повзати, ходити тощо. У неї не формуються навички самообслуговування (малюк не їсть самостійно, не проситься на горщик...). Діти з порушенням інтелекту, як правило, неохайні, поводять себе неадекватно, а емоції в них одноманітні: задоволення — ситість, невдоволення — холод, біль тощо. Досить часто таким малюкам властива агресивна поведінка. Дитині подобаються нові іграшки, однак вони швидко їй набридають. Ігри малюків одноманітні, їхня міміка бідна, а мовлення монотонне.

Детальніше...

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom