Гурток англійської мови ``FUNNY SCHOOL``

 В дошкільному закладі вже багато років підряд працює

гурток англійської  мови  під назвою``FUNNY SCHOOL``

Керівник:Комарова С.С.

Мета:

- формування елементарної англомовної комунікативної компетенції;

- навчити спілкуванню англійською мовою в межах комунікативного мінімуму,що пов`язаний зі світом дитинства;

- викликати у дітей інтерес до вивчення англійської мови та підтримувати цей інтерес упродовж усього періоду навчання.

AUTUMN MINUTES

I am a berry, I am sweet

One, two, three

Look at me

 

 

WINTER MINUTES

There are many toys

There are many balls

Many candies you can see

***

Діти, які відвідують гурток з англійської мови, приймають участь у загально садових заходах.

У святі «Осінь золота» діти показали свої знання з англійської мови. Вони розповідали вірші, співали пісню, дякували осені за щедрий врожай англійською мовою.

***

Учасники гуртка виступали у літерно-музичній композиції на засіданні педагогічної школи.

 

***

Поради щодо вивчення англійської мови

Для вивчення англійської мови, дитині потрібна позитивна мотивація – тобто бажання займатися, потреба у цьому інтерес. 

Слід дізнатися, які мотиви у неї вже сформовані, а які – ще ні.

Зробити це можна, попросивши відповісти на декілька запитань. 

Наприклад: «Як ти думаєш, навіщо знати англійську мову?», 

                  «Чи ти хотів би вивчити англійську мову?», 

                  «Навіщо це тобі?»,

                  «Навіщо людям знати іноземні мови?» та інші.

Далі слід розповісти дитині про:

                  - англійську мову;

                  - країни, де нею розмовляють;

                  - героїв казок, оповідань, мультфільмів, що народилися в англомовних країнах.

Проявіть усю свою фантазію, щоб слухаючи вас, дитина захотіла вивчати англійську мову для того, щоб:

- дізнатися, як в Англії чи далекій Америці називаються її улюблені іграшки, тварини, квіти, овочі, фрукти і т.д.;

- могти зорієнтуватися під час закордонної подорожі;

- познайомитися через листування зі своїми однолітками з Англії, Америки, Австралії, інших країн, щоб потім їздити одне до одного в гості;

- добре вчитися в школі.

Після цього можна переходити до самого навчання. І далі головним є не втратити початкову мотивацію, а навпаки, підсилювати її. Цього можна досягати двома способами.

Перший спосіб - «навчати, граючись» або «граючись, навчати».

Бо гра – це спосіб життя і діяльності дитини. Гратися – це завжди весело, цікаво. Під час гри дитина позасвідомо, без напруги засвоює і закріплює багато інформації.

Останнім часом дедалі більшого поширення набуває метод позасвідомого вивчення іноземних мов – метод так званого «25-го кадру», за яким інформація подається часто, але ненав`язливо, між іншим, майже непомітно для свідомості.

Другий спосіб – бачити успіхи і не помічати невдачі. Адже невдача веде до розчарування. І навпаки, успіх веде до перемоги – перемога веде до мотивації – мотивація веде до бажання перемагати – і до нових успіхів.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Автор : btamedia
Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom