Як запобігти травмуванню дитини

Пам'ятка для батьків

znp1

Діти часто травмуються або можуть завдати тілесних ушкоджень одне одному під час гри. Травмування може спричинити як поведінка самої дитини або її однолітків, так і необачність дорослих. Тому найважливіше завдання дорослих — створити відповідне середовище для безпечної гри дітей, аби запобігти їх травмуванню.

Допомога при зимових травмах

 

Низька температура, ожеледиця, бурульки — все це може стати причиною травмування дитини взимку. Зокрема, бурульки, які щороку падають, зазвичай, із дахів будинків, становлять смертельну небезпеку для життя. На складність травми безпосередньо впливають маса льоду, що впав, та висота падіння. Так, при падінні буруль­ки найчастіше фіксують травму голови — від легкого забиття до тяжких черепно-мозкових травм.

Становлення соціальної компетентності дитини шляхом ознайомлення з економічними поняттями

У зв'язку з переходом України до ринку зараз значно підвищуються вимоги до рівня економічної грамотності не тільки дорослих, а й дітей.

З 1993 року дітям шкільного віку почали давати перші економічні знання.

В дитячих садках про це мова ще не йшла.  Хоч багато науковців піднімали питання економічного виховання дітей вже з дошкільного віку.  Інші – засуджували такий підхід.

Але з часом досвід показав, що для того, щоб дитина в школі добре орієнтувалася в економічних поняттях, працювати в цьому напрямку необхідно уже з 5-6 річного віку. І звичайно, в тісній співпраці з батьками.

Завдання та зміст фізичного розвитку дитини 3-го року життя

Одним з головних завдань педагога, який працює в групі дітей третього року життя, є оберігання їх від хвороб: не допустити першого захворювання, яке дасть початок наступним, що може перерости в хронічне. Адже за даними медицини, близь­ко 75% хвороб у дорослих закладаються в ранньому віці.

Другим завданням є гармонійний фізичний розвиток ди­тини раннього віку. Необхідно, щоб до кінця третього року не тільки вага, ріст, об'єм грудної клітки малюка відповідали стан­дартам, а й було видно динаміку розвитку. Важливо розвивати і тренувати м'язову та нервову системи, регулювати фізичні на­вантаження на серце, зміцнювати та розвивати правильне ди­хання. Іншими словами, необхідно проявляти особливу турбо­ту про вікову сформованість всіх функцій організму дитини.

Малюки, що приходять у дошкільний заклад, вже вміють ходити, люблять бігати, стрибати, кидати м'яч, залазити будь-куди. Але, під час ходьби не можуть пройти по прямій лінії, біжать підтюпцем, дрібними кроками, не піднімаючи високо ніг. Правильне виконання рухів життєво важливе. Тому розви­ток рухів дитини - одне з важливих завдань педагога. Для дво­річної дитини головне - любити рухатися, повністю забезпечу­ючи життєву потребу організму в рухах, а на цій основі набути певного рухового досвіду.

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom