Право на життя без насильства і приниження

   

     Раніше нам здавалося, що благополучних сімей у нас більше, ніж сімей алкоголіків, ледарів та інших людей з брутальною поведінкою, яким притаманне насильство. Засвоюємо істину „Сміття з дому виносити не можна". А це означає повне замовчування тих трагедій, які розгортаються за зачиненими сімейними дверима.

  Більшість вважають людей насильством лише фізичне, тобто отримання тілесних пошкоджень. І це дійсно насильство! А от коли людину систематично принижують, погрожують, примушують робити те, що викликає страх, принижує гідність - це насильство чи ні? 

Конвенція ООН про права дитини

 

Шановні батьки!

     Всім відома загальна фраза: «Людство має давати дитині усе найкраще, що воно має».

Проте:

  • сьогодні у світі 30 млн. дітей не можуть ходити до школи.
  • 250млн.дітей важкою працею заробляють собі на їжу.
  • майже 5млн.дітей щороку вмирають від голоду та хвороб.
  • 40млн.дітей не мають навіть документів про народження.
  • Чимало дітей позбавлені батьківської опіки, підлягають насильству, стають жертвами зловживання наркотиків, ВІЧ-інфіковані.

Багато в світі дітей з хронічними захворюваннями, з нервово-психічними порушеннями.

Людство вирішило захистити дітей усієї планети, та докласти зусиль, щоб поліпшити їх життя, забезпечити дітям щасливе дитинство. Саме тому було створено Дитячий фонд ООН під назвою ЮНІСЕФ, який за 55років свого існування видав три надзвичайно важливих нормативних документи:

- 1959р-Декларація прав дитини.

- 1989р-Конвенція ООН про права дитини.

- 1999р-Всесвітня декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей.

Громадянське виховання у дошкільному навчальному закладі

   Нині, на межі віків і тисячоліть, у період серйозних політичних,економічних та соціальних зламів , катастрофічного спаду духовного, морального і культурного рівня, повної втрати попередніх духовних ідеалів та цінностей в нашій країні є проблема громадянського виховання молодого покоління.

   Громадянське виховання-це формування громадськості, як інтерактивної якості особистості, що дає можливість людині відчути себе морально, соціально, політично та юридично дієздатною та захищеною.

Звіт керівника дошкільного навчального закладу про собисту діяльність за 2013 – 2014 н. р.

Шановні колеги!

Скажіть, будь-ласка, чи є серед вас такі, хто вірить, що Земля буде захищена всемогутністю Сфери любові?

Що ж для цього потрібно?

Звичайно, знадобляться величезні зусилля волі та віддана, безстрашна спрямованість до мети.

Можливо і тому, Міністерство освіти і науки наказом №84 від 4.04.2005р. запровадило звіти керівників освітніх установ з метою їх особистісного зросту та зросту педагогічних колективів.

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom