Аби емоції не накривали дитину

  • Контролюйте, що дитина дивиться по телебаченню, у кіно, чи можуть теле- та кінообрази потенційно вивести її з рівноваги.tvjwsytyfrhbdfkb1

Для дошкільника грань між фантазією і реальністю хитка і рухлива. Вигаданий образ може налякати дитину так само, як і реальна подія.

Не допускайте, аби дитина дивилася телевізійні передачі, у яких є те, що може її засмутити. Якщо ви не знаєте точно, чи містить телепередача що-небудь неприємне — дивіться її разом з дитиною. Тоді ви матимете змогу змінити її дум­ку, переконати. Наприклад, сказати, що актори лише грають роль, пояснити, як знято спеціальний ефект, або запевнити в тому, що події на екрані не можуть тра­питися з дитиною.

  • Обговоріть із дитиною екстремальні події якомога швидше, якщо в реальному житті сталося щось неприємне і зачепило її увагу.

tvjwsytyfrhbdfkb2Серед таких подій:

  • сімейні кризи — серйозна хвороба, розрив відносин між батьками, втрата батьками роботи;
  • біда, яка сталася десь поруч, — вбивство, пожежа, дорожньо-транспорт­на пригода;
  • національна або міжнародна катастрофа — війна, землетрус, повінь.

Діти дошкільного віку ще не можуть цілком усвідомити такі поняття, як

смерть, економічні проблеми. Їм складно зрозуміти, чому одна група людей воює з іншою. Якими не були б криза, біда або катастрофа, найліпше — просто і спо­кійно розповісти дитині про них та запевнити у безпеці. Якщо дитина вперше по­чує про подію від найближчих людей — це здасться їй менш тривожним: «Батьки знають про те, що сталось і подбають про безпеку». Крім того, розмова з батька­ми допомагає дитині розповісти про свої страхи, які можуть у неї виникнути.

  • Ставтеся уважно до надмірного хвилювання дитини у відповідь на погані нови­ни. Для дитини, яка перебуває у стресовому стані, характерні такі ознаки:tvjwsytyfrhbdfkb3
  • нічні жахіття;
  • агресивна поведінка;
  • тривалі періоди усамітнення, мовчання;
  • підвищена прихильність до батьків або одного з них;
  • втрата апетиту;
  • підвищена дратівливість.

Якщо такі реакції не здаються надмірними, не варто турбуватися. За інших обставин поговоріть з дитиною про переживання.

  •              Допоможіть дитині конструктивним шляхом позбутися тривоги.tvjwsytyfrhbdfkb4

Чимало дітей добре сприймають пропозицію намалювати або обіграти сю­жет, що їх турбує. Доцільно розповісти дитині історію, яка пом'якшить сприйнят­тя неприємної події. Покажіть дитині, що вона може зіграти реальну позитивну роль у екстремальній події, наприклад, написати чи намалювати свої добрі поба­жання хворій людині тощо.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Автор : btamedia
Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom