Як допомогти дошкільнику опанувати назви кольорів

indexмТрапляються ситуації, коли

діти старшого дошкільного віку

погано орієнтуються в назвах кольорів.

У чому проблема таких труднощів?

Як у такому випадку чинити батькам?

Як допомогти дошкільнику

опанувати назви кольорів?

Із зовнішніми ознаками предметів дорослі ознайомлюють ди­тину у віці від року до трьох. Розрізнення кольору, форми, вели­чини та співвідношення їх з відповідними назвами є пріоритетними знаннями для цього вікового періоду. Надалі ж основну увагу приді­ляють ознайомленню дитини з функціями предметів та їх застосу­ванням.

Як допомогти агресивній дитині

Як ви думаєте, чому діти б’ються, кусаються і штовхаються, а іноді у відповідь на яке-небудь, навіть доброзичливе, звертання „вибухають” і бушують?

Причин такої поведінки може бути багато. Але часто діти поводяться саме так тому, що не знають, як поводитися інакше. На жаль, їхній поведінковий репертуар досить убогий, і якщо ми надамо їм можливість вибору варіантів поведінки, діти з задоволенням 01imagвідгукнуться на пропозицію, інакше спілкування з ними стане більш ефективним і приємним для обох сторін.

 Портрет агресивної дитини

Агресивна дитина нападає на інших дітей, обзиває і б’є їх, відбирає і ламає іграшки, навмисно вживає грубі вирази – одним словом, стає „загрозою” усього дитячого колективу, джерелом засмучень вихователів і батьків. Цю йоржисту, забіякувату, грубу дитину дуже важко прийняти такою, якою вона є, а ще важче зрозуміти, тому що її агресія – це, насамперед, відображення внутрішнього дискомфорту, невміння адекватно реагувати на події, що відбуваються навколо неї.

Дочірні категорії

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom