Як виховати хорошу дитину

(33 прийоми)

1. Чарівне слово. Навчіть дитину деяких "чарівних слів" - "дякую", "будь ласка", "вибачте". І коли б дитина не говорила їх, намагайтеся швидко і ввічливо виконувати всі її прохання (в міру можливостей).

2. Чай на двох. Організуйте вечірній чай з вашою дитиною. Порадьте їй запросити на чай улюблені іграшки. А потім зробіть так, щоб всі за столом дотримувалися правил ввічливості.

3. Обніміть дитину! Поплескування по плечах або обійми доречі у тих випадках, коли дитина ввічлива з кимось - це дуже важливо.

4. Домашні тварини і дитина. Обов'язково привчайте дитину доглядати домашніх тварин: купівля корму, прогулянка, розчісування, витирання лап, чистка клітки.

5. Політика чесності. Завжди давайте чесну відповідь на запитання дитини.

Детальніше...

Що робити коли дитина впадає в істерику?

Дітям у віці від вісімнадцяти місяців до двох років доводиться багато чому вчитися – переживати розчарування, чекати, змирятися, коли відповідають «ні». Коли дитина уперше в житті закочує істерику, сила власного гніву вражає його, він повністю втрачає над собою контроль і випробовує те, що раніше ні з ним, ніколи не траплялося. Іноді усе відбувається так несподівано, що сама дитина злякана до смерті! «Що це було»?! - запитує він сам себе, плаче і просить у вас розради. З цього самого моменту маленькі діти починають розуміти, що вони роблять, і ПОВНІСТЮ контролюють свої емоції.

ВНІСТЮ контролюють свої емоції. Але основна мотивація будь-якого малюка – справити незабутнє враження на дорослих! Адже якщо влаштувати істерику, дорослі бентежаться, лякаються, стають напруженими і іноді виконують усі твої бажання! Таким чином, істерики, як крайній прояв гніву і різновид емоційного шантажу, можуть увійти до звички. Як з цим боротися?

Детальніше...

Розвиток пізнавальної активності дитини

Проблема пізнавальної актив­ності дошкільників – одна з найактуальніших, оскільки активність є необхідною умовою формування розумових якостей дошкільників, їх самостійності, ініціативності. Є одним з важливих напрямків в роботі з дітьми дошкільного віку.

Формування пізнавальної активності дошкільників здійснюється в процесі навчання, де розвиваються пізнавальні психічні процеси: відчуття, сприйман­ня, пам'ять, увага, уява, мовлення.

 Пізнавальна активність визначається як стан, що пе­редує діяльності і породжує її, як міра діяльності, як риса, якість особистості, як умова розвитку та результат виховання. Пізнавальна активність розглядається у тісному зв'язку з: - самостійністю:

 -       пізнавальною діяльністю;

-         спілкуванням з дорослими та однолітками;

-         розумінням.

Детальніше...

Дочірні категорії

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom