Розвиток пізнавальної активності дитини

Проблема пізнавальної актив­ності дошкільників – одна з найактуальніших, оскільки активність є необхідною умовою формування розумових якостей дошкільників, їх самостійності, ініціативності. Є одним з важливих напрямків в роботі з дітьми дошкільного віку.

Формування пізнавальної активності дошкільників здійснюється в процесі навчання, де розвиваються пізнавальні психічні процеси: відчуття, сприйман­ня, пам'ять, увага, уява, мовлення.

 Пізнавальна активність визначається як стан, що пе­редує діяльності і породжує її, як міра діяльності, як риса, якість особистості, як умова розвитку та результат виховання. Пізнавальна активність розглядається у тісному зв'язку з: - самостійністю:

 -       пізнавальною діяльністю;

-         спілкуванням з дорослими та однолітками;

-         розумінням.

Детальніше...

Адаптація до дошкільного закладу

       АДАПТАЦІЯце пристосування організму до нової обстановки (для дитини дитячий садочок, безсумнівно, є новим, ще невідомим простором, з новим оточенням і новими стосунками). Початок відвідування дошкільного закладу – це не тільки нові умови життя і діяльності, режиму і харчування, - а й нові контакти, оточення, нові взаємини, вимоги і обов'язки. Всі ці зміни відбуваються для дитини одночасно, створюючи тим самим стресову ситуацію, яка без спеціальної організації може призвести до невротичних реакцій: порушення емоційного стану, погіршення сну, апетиту, частих захворювань, страхів тощо.

Фактори, що впливають на адаптацію:

- Вік дитини;

- Стан здоров'я;

- Рівень розвитку;

- Характеристика нервової системи;

- Вміння спілкуватися з дорослими і однолітками;

- Сформованість предметної та ігрової діяльності;

- Наближеність домашнього режиму до режиму дитячого саду.
       Тривалість адаптації залежить від індивідуальних особливостей кожного малюка, від правильного підходу дорослих до звикання дітей. Якщо дитина активн
а, комунікабельна,, допитлива, його адаптація проходить порівняно легко і швидко.

Адаптаційний період вважається закінченим, якщо дитина:

- Їсть з апетитом;

- Швидко засинає, вчасно прокидається;

- Емоційно спілкується з оточуючими;

- Грає;

- Із задоволенням йде до дошкільного закладу.

 

Прийоми, що полегшують дитині ранкові прощання

Детальніше...

Дочірні категорії

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom