Становлення соціальної компетентності дитини шляхом ознайомлення з економічними поняттями

У зв'язку з переходом України до ринку зараз значно підвищуються вимоги до рівня економічної грамотності не тільки дорослих, а й дітей.

З 1993 року дітям шкільного віку почали давати перші економічні знання.

В дитячих садках про це мова ще не йшла.  Хоч багато науковців піднімали питання економічного виховання дітей вже з дошкільного віку.  Інші – засуджували такий підхід.

Але з часом досвід показав, що для того, щоб дитина в школі добре орієнтувалася в економічних поняттях, працювати в цьому напрямку необхідно уже з 5-6 річного віку. І звичайно, в тісній співпраці з батьками.

Завдання та зміст фізичного розвитку дитини 3-го року життя

Одним з головних завдань педагога, який працює в групі дітей третього року життя, є оберігання їх від хвороб: не допустити першого захворювання, яке дасть початок наступним, що може перерости в хронічне. Адже за даними медицини, близь­ко 75% хвороб у дорослих закладаються в ранньому віці.

Другим завданням є гармонійний фізичний розвиток ди­тини раннього віку. Необхідно, щоб до кінця третього року не тільки вага, ріст, об'єм грудної клітки малюка відповідали стан­дартам, а й було видно динаміку розвитку. Важливо розвивати і тренувати м'язову та нервову системи, регулювати фізичні на­вантаження на серце, зміцнювати та розвивати правильне ди­хання. Іншими словами, необхідно проявляти особливу турбо­ту про вікову сформованість всіх функцій організму дитини.

Малюки, що приходять у дошкільний заклад, вже вміють ходити, люблять бігати, стрибати, кидати м'яч, залазити будь-куди. Але, під час ходьби не можуть пройти по прямій лінії, біжать підтюпцем, дрібними кроками, не піднімаючи високо ніг. Правильне виконання рухів життєво важливе. Тому розви­ток рухів дитини - одне з важливих завдань педагога. Для дво­річної дитини головне - любити рухатися, повністю забезпечу­ючи життєву потребу організму в рухах, а на цій основі набути певного рухового досвіду.

Економічне виховання дітей дошкільного віку та шляхи його здійснення

У зв'язку з переходом України до ринку зараз значно підвищуються вимоги до рівня економічної грамотності не тільки дорослих, а й дітей.

З 1993 року дітям шкільного віку почали давати перші економічні знання.

В дитячих садках про це мова ще не йшла. Хоч багато науковців піднімали питання економічного виховання дітей вже з дошкільного віку. Інші – засуджували такий підхід.

Але з часом досвід показав, що для того, щоб дитина в школі добре орієнтувалася в економічних поняттях, працювати в цьому напрямку необхідно уже з 5-6 річного віку. І звичайно, в тісній співпраці з батьками.

Основною метою економіки для малюків є формування навичок та умінь раціонального використання та інтересу до матеріальних цінностей, розвиток економічного мислення, спонукання до ділової активності, ознайомлення з сучасними ринковими відносинами.

У програмі «Українське дошкілля», виданій в 2013 році, вперше появився розділ «Основи економічної культури» вже в середній групі, де наголошується, що основи економічної культури легше зароджуються і проявляються в грі.

Та визначаються освітні завдання:

Відправити в DeliciousВідправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в MoymirВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom